آموزش آشپزی

آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها

آموزش آشپزی

آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها

آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

خورش بادنجان پیچی

خورش بادنجان پیچی


 مواد لازم:

گوشت چرخ‌کرده نیم‌کیلو
پیاز سرخ شده یک عدد
گوجه‌فرنگی حلقه شده یک کیلوگرم
بادنجان یک کیلوگرم
فلفل‌دلمه‌ای حلقه شده سه عدد
آب یک استکان
آبلیمو کمی
ادویه، نمک، زردچوبه و فلفل به میزان لازم

 طرز تهیه:

در آغاز بادنجان‌ها را پوست گرفته، آنها را از طول سه برش زده و سرخ می‌کنیم.گوشت، پیاز و ادویه را مخلوط کرده و از آن کباب‌های کوچکی به اندازه یک انگشت سبابه درآورده و سرخ می‌کنیم سپس هرکدام از کباب‌ها را لای بادنجان‌های سرخ شده گذاشته و می‌پیچیم و در آخر یک خلال دندان در آن فرو می‌کنیم تا از هم باز نشوند. سپس آنها را روی حلقه‌های گوجه و فلفل چیده، آب و کمی آبلیمو اضافه کرده و روی بادنجان‌ها می‌ریزیم و مجددا حلقه‌های فلفل و گوجه را روی آن می‌چینیم با حرارت ملایم حدود 15 دقیقه می‌گذاریم این خورش مغز پخت شود. این خورش را با نان و یا با برنج می‌توانید میل کنید.

آموزش آشپزی |

محلی

غذای ایرانی

عکس خورش

خورش خوشمزه

طرز تهیه خورشت

خورش

انواع غذاهای

خورش بادنجان پیچی

خورشت جدید

انواع خورشت

خورشت

خورش ایرانی

خورش مجلسی

انواع غذای ایرانی

غذای سنتی و محلی

نظرات  (۶)

باسلام وقبولی طاعاتتان. بنده خیلی خیلی از سایتتون لذت بردم و از تزییناتتون استفاده کردم. امیدوارم همیشه همینجوری باشه. خیلی عالیه
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۶ دوست شما
جدید بود. نه تا حالا دیده بودم و نه شنیده بودم.
این ابتکار خودتونه یا چنین چیزی قبلا هم بوده و من ندیدم؟
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۸ دوست شما
شما رو لینک می کنم در هر دو وبلاگم.
 اگه مطالبم رو دیدی و خوشتون اومد من رو لینک کنید.
shamimetoos.mihanblog.com
12shia.blog.ir
آمورش آشپزی
آموزش آشپزی
۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۲ مراقبت از موهای رنگ شده

خیلی ممنونم بابت انتشار این مقاله عالیتون
موفق باشید

۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۲:۳۳ سن یادگیری ویولن

سلام و تشکر از سایت خوبتون. براتون آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی