آموزش آشپزی

آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها

آموزش آشپزی

آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها

آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

روش پخت انواع پیتزا

پیتزا سالامی تند

پیتزا سالامی تند


مواد لازم:


آرد                                                          200 گرم


مایه خمیر                                                 10 گرم


شکر                                                       1/2 قاشق چای خوری


نمک                                                        به میزان لازم


شیر ولرم                                                  1/8 لیتر


روغن زیتون                                               6 قاشق غذا خوری


گوجه فرنگی                                             6 عدد


فلفل سبز ریز                                            6 عدد


پنیر ورقه ای                                             60 گرم


کالباس سالامی به صورت ورقه ای                50 گرم


طرز تهیه:

یک سینی را چرب میکنیم.آرد را در یک کاسه الک نموده وسط آرد را گود کرده دانه های مایه خمیر را با شکر و شیر ولرم و کمی آرد در وسط آن هم میزنیم.روی کاسه را میپوشانیم.این پیش خمیر را 15 دقیقه میگذاریم بماند تا ور بیاید.سپس پیش خمیر را با باقیمانده آرد و 3 قاشق غذا خوری روغن زیتون و نمک ورز میدهیم آنگاه از آن دو تکه خمیر در می آوریم و آنها را باز میکنیم.صفحه های خمیر را در سینی قرار میدهیم 20 دقیقه میگذاریم در یک محل گرم بماند.فر را تا 180 درجه گرم میکنیم و گوجه فرنگی ها را پوست گرفته،به ورق های ضخیم میبریم.ورق های گوجه فرنگی را روی خمیر میچینیم، دم فلفل ها را گرفته و آنها راه نصف میکنیم.تخم فلفل ها را میگیریم.پنیر را به شکل رشته هایی به عرض یک سانتی متر میبریم.فلفل و رشته های پنیر ورقه ای و سالامی یا کالباس را مابین گوجه فرنگی ها پخش میکنیم.روغن زیتون را روی آنها میریزیم.پیتزا را حدود 20 الی 30 دقیقه درون فر میگذاریم و داغ سرو میکنیم.


پیتزا سالامی تند


نکته ها و گفته ها:

برای پخت پیتزا علاوه بر فر از مایکروفر و وسیله های مشابه هم میتوان استفاده کرد.



      توجه:

  • مواد لازم یاد شده برای 4 نفر میباشد.
زهره لطف الهی |

طرز تهیه پیتزا سالامی تند

روش پخت پیتزا سالامی

روش پخت پیتزا سالامی تند

پیتزا سالامی تند

پیتزای سالامی تند

روش تهیه پیتزا

غذای سریع

روش پخت فست فود

غذای لذیذ

غذا

پیتزا

روش پخت انواع پیتزا

روش تهیه انواع پیتزا

طرز تهیه فست فود

فست فود پیتزا

روش تهیه فست فود

انواع پیتزا

طرز تهیه پیتزا

طرز تهیه انواع پیتزا

پیتزا با گوشت

روش پخت غذا

طرز پخت پیتزا

فست فود

روش پخت پیتزا

فست فود گوشت

نظرات  (۲۲)

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۴۳ http://akscity.persianblog.ir/
قصد تبادل لینک دارم با شما منو با نام **-شهر کامپیوتر-** لینکم کن بعد بگو با چه نامی لینکت کنم
وب جالبی دارین به ما هم سر بزنین مطالب مفیدی تو وب ما وجود داره

bestblog.blog.ir
سلام دوست خوبم  خیلی خیلی وبلاگ خوبی داری استفاده کردم
همیشه بهت سر میزنم دوس دارم یه آشپز ماهر بشم
راستی من یه جا هستم یه سایت اجتماعی اونجا کلی دوست دارم خیلی کیف میده تو هم بیا ثبت نام کن بهم پیام بده به گروهم اضافت کنم اسمم سوزان یادت نره ها بیا منتظرتم عشقم
اینم آدرسش زودی بیا منتظرتم http://p.webatu.com
سلام دوست عزیز
اگر می خوای بازدید از وبلاگت یا سایتت بره بالا یا می خوای کسب درامد کنی فقط با گذاشتن یک بنر در وبلاگت به سایت کلیکی ما بیا که فقط با زیرمجموعه گیری میتونی کسب درامد کنی و هیچ نیازی نیست که خودت کلید کنی و اگر درامد بیشتری می خوای کلیک کن و برای وبلاگت بازدید بخر
goo.gl/rKzhlu
سلام و درود
پیش نویس ها بروز شد.
آخرین مطلب:
کلمات غیر قابل ترجمه از زبان های دیگر.
به ما سری بزنید.


۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۶ نیلوفر فروتن

سلام و درود به شما

تبریک به مناسبت ولادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا و روز مادر

روز مادر-سال 2015 میلادی در ایران.



follow.blog.ir
به ما سری بزنید.
من هنوز نگاه نکردم

با سلام
مطلب خیلی عالی بود
لطفا به سایت ما هم سر بزنید
http://vibershetab.ir/
http://vibershetab.com/
ممنون
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۴ محمد خوئینی

با سلام و عرض ادب

اینطور که متوجه شدم شما هنوز فروشگاهی برای سایت راه اندازی نکردید.

پیشنهادی برای راه اندازی فروشگاه شما دارم.

تمامی امور مربوط به راه اندازی فروشگاه را بنده به عهده میگیرم وشما نیز مسئولیت معرفی مناسب فروشگاه به بازدیدکنندگان را دارید و در ازای این کار بنده مبلغی رو به صورت ماهیانه به شما پرداخت میکنم.

در صورت تمایل اعلام بفرمایید تا در مورد جزئیات و نحوه همکاری صحبت کنیم.

موفق باشید

خدانگهدار

 

09196632163

محمد خوئینی

سلام
خسته نباشید
علی ثمودی نویسنده سایت alisamoudi.blog.ir به شما همکار گرامی  پیشنهادی در نظر گرفته است است بدین گونه که شما عزیز لینک وب من رو در سایت زیبا و مفیدتون قرار بدین و اسمش رو مرجع دانلود برای مقطع نهم متوسطه قرار دهید و من هم در عوض این کار رو تکرار کنم به نفع شما و خودم تا بازدید هایمان افزایش بیابد.
ممنون از تون 
نویسنده سایت علی ثمودی

پیتزا هاتون فوق العاده بود ممنون از سایت خوبتون 
سلام سایت خیلی خوبی در زمینه <a href="http://model24.ir/cat/ashpazi/">آشپزی</a> دارید بسیار عالی بود استفاده کردم.
سلام وب خوبی داری به ماهم سر بزنید
این عالیه
۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۹ خانه هوشمند
همیشه برام این سواله که ایا پیتزا میوه جاتی که خوشمزه باشه هم میشه درست کرد؟
ممنون از شما.
پیتزاهای مخلوط جذاب تره.
سالامی یه کم مزه‌اش سخته.
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۱۶ وب سایت انکوباتور
کلاً تند دوست ندارم
سایتتون عالیه ؟ قبول دارید ؟ پس مطالعه کنید

خیلی عالی بود ممنون 20

HL,CA YBHD SVNL FCHVDK

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی